RSS

Büyümekten Sıkıldım Anne;

10 Şub

Büyümekten sıkıldım anne;
yaşamak isterken delicesine.!
Yaramazlık yaptığımda verdiğin cezaları özledim anne;
hatırlıyormusun bikeresinde camdan bakıpta ne ağlamıştım
annem beni dışara bırakmıyor diye.
Ruşen amcanın tavuklarını koşturmayı özledim anne
Yüksel teyzenin ses yaptığımızda sopayla koşturmasını özledim
sonra, sonra hani okulun arka bahçesine aşıklar gelirdi ya polise bastırırdık onu bile özledim anne.
Büyümekten sıkıldım anne;
yaşamak isterken delicesine.
[Ayça ÇEŞMEBAŞI] 

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 10, 2012 in Şiirlerim

 

Bir Yanıt Bırakın

 
