RSS

Ben Seni İzmirde Sevdim

19 Şub

ben seni izmirde sevdim izmiri sende sevdim
konaktan alasancak meydanına kadar sevdim
sonra çeşmede haykıra haykıra ismini yazdım gökyüzüne
varoş bir mahhalede bir bardak çayda dokundum sana
iki zeytin tanesinde gördüm gözlerini
esen poyrazda fısıldadım kulaklarına mavişleri
güneşin sararmasında düşledim saçlarını
sabaha karşı düşen çiğde dokundum kalbine
güneşin doğuşunda dokundum gülüşlerine
sonradan farkına vardım kı
ben sende izmiri izmiri sende sevmişimm
kalbinle düşünceler arasında ki yıkık yollarda sevdim
her nekadar labirenti andırsada sana ulaşacak olmamdaki umutları sevdim
bulutların özlemi ardında düşeçek her yağmur tanesinde sevdim
ardından düşen tipide ve beni sana ulaştıracak olan bilinmezliklerde sevdim
sevdim işte her ne varsa onda sevdim
olabilecek olması mümkün olanlarda sevdim
sevmek için değil ölmek için sevdim
ölümler içinde yaşayabilmek için
akan her gözyaşına dokuna bilmek
dudklarından dökülen her sevgi sözcüklerinde sevdim
gitmek için değil hep var olmak için sevdim
yeter dediğimde ansızın ardından gelen sözcükleri sevdim
bana bunu yazdıran düşlerini
düşlerinde belirsiz kıpırtıları sevdim
sevmek böyle işte sevdimi seviyor insan işte
hiç birşeye aldırmadan
hiçşeye takılmadan seviyor
yeterki bilmeli insan içinden gelidğince ve bunu duyan her kulağı titretecek nağmelerde sevdim
sendim işte kime ne
sevmek için illa birilerine danışmakmı gerek hayır
kalp sevdimi akıl bile eyvallah dermiş
eyvallah diyen aklımla sevdim
[Apocan ASLAN]

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 19, 2012 in Alıntılarım

 

Bir Yanıt Bırakın

 
