RSS

Bir Başka Sevdim

19 Şub

bir başka sevdim seni ben
herşeyin ötesinde bir aşkla
öyle işte bir başka
benim olmayacağını bile bile
yarın gideceğinden emin ola ola
titreyen kalbime aldırmayışında sevdim
kalbimi kırmamak için susuşunda sevdim seni
küstürmemek için gizlenişinde
bana ait olmayan kalbinide sevdim
bir başka sevdim işte seni ben
herşeyin ötesinde bir başka
çocuklar gibi düşe düşe sevdim
lunaparktaki oyuncaklar gibi rengarenk sevdim
bahar gibi yemyeşil sevdim
gökyüzü gibi masmavi sevdim
birbaşka sevdim seni ben
herşeyin ötesinde bir başka aşkla
asla benim olmayacağını bile bile
yarın gideceğinden emin ola ola sevdim
yanan sobanın gökyüzüne saldığı duman gibi koyu sevdim seni
öten bir kuşun çıkardığı ses gibi gerçek sevdim
poyrazda savrulmuş küskün titrek yüreğimle sevdim
sonra sabit birnoktaya dalan gözlerimle sevdim
daldığımda annemin sesiyle irkilmemle sevdim
bir başka sebdim seni ben
kemeraltında annesinin elini şatafatlı oyuncaklara dalığta bırakan
sonrada annesini kaybeden çocuk gibi sevdim
sevdim işte yarın gideceğini bile bile
bana ait olmayacağını bile bile sevdim
sonra sahil kenarında otururken
dalgaların kalk dercesine vuruşunda gördüm kendimi
nekadarda savunmasızdı yüreğim seni severken
bilirdim benim olmayacaktı asla
bir bana ait olsun isterken susuşlarında sevdim
ben sana koşarken senin duruşlarında sevdim
aslında sana göre sefer vaktini bekleyen bir vapurdum
nasıl olsa günü geldiğinde demir alacaktım
bir başka sevdim seni ben
asla bana ait olamayan yüreğinide sevdim
susuşlarınıda sevdim sonra vermediğin umutlarıda sevdim
sevdim işte asla bir benim olmayacak oluşunu sevdim
asla bana koşmayacak oluşunu sevdim üzülsemde sevdim
beklesemde ve gelmeyeceğini bilsemde sevdim
ağacın dallarını budar gibi sevdim
sonra o ağacın yeni çıkan körpe dalları gibi sevdim
bir başka sevdim seni ben
herşeyin ötesinde bir başka işte
asla gelmeyecek olmanı bile bile sevdim
yarın gidecek olmanı kabullene kabullene sevdim
sadece sevdim
durdurabilirmisin ilkbaharın ardından yazın gelmesini
pazartesiden sonra salıyı bekletebilirmisin
herşeyin ötesinde canımı teslim eder gibi sevdim
sevdim ama ….
[Ayça ÇEŞMEBAŞI]

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 19, 2012 in Şiirlerim

 

Bir Yanıt Bırakın

 
