RSS

Hep Bekledim

19 Şub

hep bekledim…
güzel gözlerinin gözlerime değmesini bekledim…
kadife yumuşaklığındaki ses tonunla birgün benim için şarkı söylersin diye bekledim…
ayağının altında sağa sola dolanırken neyapacağımı bilmeyen bir halde birgün olsun beni farketmeni bekledim…
heran gözlerinin içine baktım heran seni bekledim ama sen birkere bile farketmedin ve ben boynu bükük gönlü kırık gözü yaşlı birşekilde gittim… üstelik avucuna yüreğimi bırakıpta gittim ama sen farketmedin…
[Ayça ÇEŞMEBAŞI]

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 19, 2012 in Şiirlerim

 

Bir Cevap Yazın

 
