RSS

Saçmalık

19 Şub

Ben önce Aşkı atom çekirdeğini moleküllere ayırır gibi ayrı ayrı hücrelere böldüm…
sonra herbir hücre zerreciğine amip düşünceler yükleyip piç fikirler doğurttum…
sonra bu herbir piç fikri alıp ”a+b+c=y” ile bütünleyip
bir insan üzerine şırınga ile empoze ettim…
46 kromozomdan oluşan bu insancık aşkı empoze edince
bi kabardı bi büyüdü bi kasıldı sonrada yan etki olarak kıçı kalktı…
ama sonra ben neyaptım?
güneşi ışınlarından damıtarak tıpkı suyun altındaki oksijen gibi
balıkların solungaçlarında özgürleşip
karbondioksit olarak yeryüzüne karıştığımda
O ”a+b+c=y” kromozomlarından oluşan insancığı terk ettim…
[Ayça ÇEŞMEBAŞI]

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 19, 2012 in Sözlerim

 

Bir Cevap Yazın

 
