RSS

Sen Gideli

19 Şub

Nekadarda çok oldu sen gideli buralardan
buldunmu yeni biri o güzel günlerin ardından
ben yanıyorum ben ağlıyorum hala
nasılda inandım o yalanlarına
hiç gitmezsin sandım hiç bitmezsin sandım
şimdi darmaduman buralarda kaldım
sanmaki sana geri dönerim
sanmaki seni yeniden severim
sanmaki uğrunda birdaha ecele giderim
ben yanıyorum ben ağlıyorum hala
nasılda inandım o yalanlarına
hiç gitmezsin sandım hiç bitmezsin sandım
şimdi darmaduman buralarda kaldım
[Ayça ÇEŞMEBAŞI]

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 19, 2012 in Şiirlerim

 

Bir Yanıt Bırakın

 
