RSS

Ukalaymışım

19 Şub

Konuşunca ukala, susuncada burnu bùyük oldum.
Aslında hep tam vaktinde konuşup tamda vaktinde sustum.
Hesap yapmasını küçüklükten bilemedim.
Benim ögrendiğim matematikle
Hayatın paradoksları arasında çok bilinmeyenli denklemler oldu hep sonucuna hic ulaşamadım.
Şimdi hayat diye bir ders görüyorum
Bu derste ise hesaplar hep mahşerde görülüyormuş…
Oyuzden mahşere sakladım hesaplarımı…
[Ayça ÇEŞMEBAŞI]

 
Yorum yapın

Yazan: Şubat 19, 2012 in Sözlerim

 

Bir Cevap Yazın

 
